23 Ekim 2012 Salı

Bu Hafta Ne Dinlemeli: Gary Clark Jr.

 Bu gitar çalan siyahi yakışıklı adam da kim dediğinizi duyar gibiyim. Evet o Gary Clark Jr. Ben de kendisiyle tanışalı pek uzun zaman olmadı. Şarkılarını  başka şarkılar dinlerken şans eseri YouTube'ta buldum ve teker teker dinlemeye başladım. Şarkıları çok beğenince ''Kimmiş acaba bu adam?'' diyerek internet üzerinden küçük bir araştırmaya koyuldum ve bu Gary Clark Jr. denen adamın ülkemizde pek tanınmadığını gördüm. Çabalarıma rağmen pek Türkçe haber bulamadım hatta ''ekşi sözlük''te adının geçmemiş olmasına da ayrı bir şaşırdım. Sözün özü ben bu adamı dinledim ve dinlerken de büyük bir zevk aldım. Eğer sizler de bu zamanda Jimi Hendrix ve Albert Collins tarzı müzikler dinlemek istiyorsanız bu adamı seveceğinizden eminim. Sizlerle paylaştığım ''Bright Lights'' şarkısı kendisine ün getiren şarkılardan. Ama birçok performans videosu var YouTube'ta, hepsini teker teker dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Şimdiden size iyi dinlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder