12 Aralık 2012 Çarşamba

Huzurun Sesi

 Hepimiz çok yorgun, hepimiz çok yoğun, hepimiz çok aşık ve hepimiz çok stresliyiz. Sürekli bir koşuşturma, bir yerlere yetişme ve kendimizle bir yarış halindeyiz. Evimize yorgun argın geliyor kapıya en yakın koltukta yığılıp kalıyoruz. Bizi bu yoğunluktan kurtarıp, yaşadığımızı hissettiren bir sesten bahsedeceğim size. O sesin adı Genç Osman.


 Bu albümle ''Yekta Kopan''ın ''Gece Gündüz'' programını izlerken tanıştım. Hemen açıp albümünü dinledim,  bu cennetten çıkmış sesi ve melodiyi bi yerden tanıdığımı çok geçmeden anladım. Üstüne küçük bir araştırma yaptım ki neyle karşılaşayım, Genç Osman meğersem Türkiye'nin eski ve güzel rock gruplarından olan Mavi Sakal'ın 1997 yılında solistliğini yapmış ve benim de çok sevdiğim ''İki Yol'' şarkısını seslendirmiş. Şimdi ise Kasım ayında Babajim Records etiketiyle çıkardığı ''Gökyüzü Masmavi'' albümü ile kulaklarımızın pasını silmeye ve huzura giden yolu göstermek için bir aracı olmaya gelmiş. Albümünde birbirinden güzel on üç şarkı var, bütün şarkıların sözü ve müziği kendisine ait. Bu güzel albümün ilk klibi ise Aylin Aslım'ın sesiyle daha da bir tadından yenmez hale gelen ''Dilek Tutmak'' şarkısına çekilmiş. Benim albümde birden çok favorim var fakat bu ara sürekli dinlediğim ve dinledikçe gaza geldiğim ''Affet Gitsin'' şarkısı kesinlikle birinci sırada, bazı şeyleri ''Boşver gitsin!'' dedirten samimi bir şarkı. 


 Eğer ki halen bu ses ile tanışmamış, hayatın yorgunluğundan kaçacak yer bulamamışsanız kesinlikle büyük kayıp içindesiniz benden demesi. En kısa zamanda bu albümü edinip bu soğuk kış günlerinde kahvenizi yudumlarken dinleyip,  kendinizi melodinin büyüsüne bırakmalısınız.

 Size iyi huzur bulmalar efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder